Sunday, April 4, 2010

oh cepatnya kau pergi


oh ahad! napela kau cepat sangat nak tinggalkan aku.aku dah la malas sangat nak masok posting esok.kau macam tak paham2 je. xsuka btol ari ahad ni.ari ahad je esoknye dah nak mula keja la..baru je rasanya nak berehat2 atas katil.tup3 dah kena bangun awal esok pagi siap2 p wad posting pulak. malam ni iron baju sambel2 nengok ABPBH sambel2 belek2 notes get ready tok masok wad oftal esok.semoga betambah ilmu pada minggu ini..insyaALLAH =)

oh ya..hari ni da bowling tournament antara budak2 nursing ukm.sangat3 bes even maennya xseberapa pon.asyek2 nya masok longkang je.hehehe =P
( double credit to kak sarah n sarah )
memang bess la anda bedua! begelak2 sampe tegolek2..hahaha! kalo dok ngan diorang ni memang xlekang gusi begelak.msti ada ja bnda yang nak mengutok la.mengumpat.mengata.adoii~ patotla k sarah nmpak muda.ni rahsianya eh..hehe :D
tapi dengan aktiviti2 mcm ni la yang akan mengeratkan lagi ukhwah antara kita semua..ukhwah antara kita tak mungkin dapat di cari ganti.huhu.smoga banyak lagi aktiviti yang akan dijalankan. insyaALLAH :)

~sahabat yang sejati adalah yang orang yang dapat berkata benar kepada anda, bukan orang yang hanya membenarkan kata-kata anda~ ^^

3 comments:

M. Faiz Syahmi said...

wei. xkan sabtu x cuti kot?
tipulah.!
sabtu lagi ang dah baring memalaskan diri atas katey kan?
hahaha.

standad la tu.
hari ni
'oh cepatnya kau pergi.'

xlama lagi,

'oh cepatnya kau datang.' pulak. XP

yaka bowling tournament ni eratkan lagi ukhwah?
xdalah.!
lagi bermusuhan adala..
kan nak compete dlm game tu..

baik lepak kedai kopi gosip2 lagi besh.
baru eratkan ukhwah.. XD

hUma!ra~ said...

hoh.sabtu cuti la pacek oi.
tapi tanpa kesedaran yang nyta.
cuti dah habes.huhuuu T_T

ooh.betol3~ cepat nya kau dtg..
memang aku menggu kedatangan mu..heE

ooh.tu mungkin tournament ang ja musoh2..
kami para misi tidak sukakan permusuhan..hehehhe =p

ngumpat??
ya3..OP KOS! memang bess..
tapi jenoh nak kaver pahala balik kot.bnyak dosa tuu..haha ;D

hUma!ra~ said...
This comment has been removed by the author.