Sunday, October 24, 2010

tumpang senang+bahagia tok orang laen


aku tumpang bahagia bila tengok kawan2 aku cemerlang..
aku kagum tengok kawan2 n adek aku dapat smbung balajaq kat overseas.
dalam hati aku puji depa..'hebat.cekal.gagah.cmerlanglah.'
aku doakan yang terbaek tok depa suma...smoga yang p overseas.tak mudah lupakan diri.ingat asal usul.dan balik malaysia ngan penoh ilmu dan jadiklah doctor.engineer.arkitek.ustz ustzah yang terbaek! :)





ha..ni nak crita plak kekaguman aku kat kwn aku sorang neh.
hebat sungguh dia neh..dia dah bjaya wat aku kagum n bangga jadik kawan dia..ngee!
pa yg hebatnya?bagi aku la kan..xtao la kot2 org len xghasa hebat..
pa yang hebat ngat tuh?ha.mai nk cita sket..

budak ni darik skola rendah lagi aktif.dia neh jenis bnyk idea.ghajen becakap.kalo dengaq dia bcrita tuh.adoii..bapa minggu bapa ari pon xhabeh..so.dh msk skola menengah.keaktifan dia smkn mmbuak2..xdok diam kot kat skola tu.da ja aktiviti dia.aku yang dok sbelah dia dalam klas slalu kena tinggai..lngkawi la.kl la.genting la.n9 la.sarawak la..bak kata 1 mesia dia dah pusing.
tpi bila f4 dia kuaq p sbpi.ha.tyme tuh bkn takat mesia la dia p.smpai jepon nuuu dia dah jejak..ha! hebat x??hhehe....
so aku asa budak tu pon dah mula pasan skrang..dah bebunga2 ati dia bila aku dah puji mlmbung2 kat cn kan..ye..mmang ang pon madihah..! =D hehe..

sebenaqnya trniat nak kuaq kan entry ni sebab bila baca blog ang yg schdule yang pack gila.tpi still boleh menang sana sini petandingan kan..still boleh siapkan esaimen..(walaopun aku tao.msti last minit) =P
ang memang hebat wei..aku kagum nih ngn ang..taon ni ja 6 petandingan menang..taon lpas xkira g..taon depan cne plk kan..mesti agi hebat,.. =)
aku ni..stakat masok wad dari kol 7 pagi smpai 3 petang pon.blk dah terliuk lentok dah atas katil.letey.pastu septang tu dah burn dah.malam?ha..tgk la..kalo esaimen betimbun2.kena siapkan esaimen.kalo aku jadik ang.aku asa habeh tunggang tebalek suma benda.suma benda xjadik..



aku kagum n nak jadik hebat cam ang!hahahaha
(mesti ang riak)

2 comments:

Hafizaradi said...

jadikan kejayaan kwn2 sebagai.........ape ek...?lupe la wadah....jdkan sumber inspirasilah....biar cemburu dgn kwn secara +ve oke....pemangkin yg baik tuk berjaya....

lg 1 pasal klinikal...mmg penat smpi xdak masa nk buat papa dah...huhu...

mawaddah~ said...

hnya kita2 sja yg phm k fiza penatnya...